Посилання:Література на 11 клас
22.05- українська література
Тема: Аналіз поезій П.Г.Тичини
Завдання: написати паспорти поетичних творів "Ви знаєте, як липа шелестить...", "О панно Інно...", "Пам`яті тридцяти"
21.05- українська мова
Тема: Повторення: відмінювання числівників.
Перейдіть за посиланням: Повторення: відмінювання числівників.
Тема: КР. Прикметник. Числівник
Перейдіть за посиланням: КР
20.05- українська література
Тема: Періоди творчості П.Г.Тичини. Збірка “Сонячні кларнети”
Перейдіть за посиланням: Періоди творчості П.Тичини. Збірка "Сонячні кларнети"
18.05-українська мова
Тема: Числівник. Відмінювання. Підготовка до КР
Стор. підручника 232 (повторити-вивчити), вправа 384(письмово)
Повторити все про прикметник, числівник
Стор. підручника 232 (повторити-вивчити), вправа 384(письмово)
Повторити все про прикметник, числівник
15.05- українська література
Тема: П.Г.Тичина. Життя і творчістьПерейдіть за посиланням: П.Г.Тичина. Життя і творчість
14.05-українська мова
Тема: Числівник.Види та розряди за значенням. Узгодження числівника з іменником
Перейдіть за посиланням: Числівник.Узгодження з іменником
Перейдіть за посиланням: Числівник.Узгодження з іменником
Параграф 44(підручник) до стор. 230.(повторити=вивчити)
Вправи: 377(письмово), 379(усно), 381(письмово), 382(письмово)
13.05- українська література
Тема: Олександр Олесь "О слово рідне! Орле скутий!", "Чари ночі"
Підручник: Стор 208-212- читать.
Завдання (письмово): паспорт творів "О слово рідне! Орле скутий!", "Чари ночі"
08.05- українська література
Тема: М.Вороний "Блакитна Панна"
Підручник стор. 204-205 читать
Стор.205-207 -конспект або паспорт твору поезії "Блакитна Панна"(ЗНО) за матеріалом інших джерел.
07.05-українська література
Тема: КР з теми "Творчість Лесі Українки, О.Кобилянської"
Перейдіть за посиланням: КР Творчість Лесі Українки, О. Кобилянської
Підготовка до КР з української літератури
Ольга Кобилянська "Меланхолійний вальс": Характеристика образів
Леся Українка "Лісова пісня"Характеристика образів
06.05-українська мова
Тема: Правопис прикметникових суфіксів
Перейдіть за посиланням: Правопис прикметникових суфіксів
04.05 - українська мова
Тема: Творення присвійних прикметників(повторення). Відмінювання прикметників
Перейдіть за посиланням:
Творення присвійних прикметників(повторення). Відмінювання
Творення присвійних прикметників(повторення). Відмінювання
30.04 - українська мова
Тема: Ступені порівняння прикметників. Творення присвійних прикметників
Перейдіть за посиланням:
Ступені порівняння прикметників. Творення присвійних прикметників
Тема: Ступені порівняння прикметників. Творення присвійних прикметників
Перейдіть за посиланням:Ступені порівняння прикметників. Творення присвійних прикметників
Підготовка до ЗНО:
Інтерактивні вправи з української мови
Інтерактивні вправи з української літератури
29.04-українська література
Тема: Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини
Перейдіть за посиланням:
27.04 - українська мова
Тема: Прикметник як самостійна частина мови
Перейдіть за посиланням:
Прикметник як самостійна частина мови
23.04 - українська мова
Підготовка до КР "Іменник"
Тема: Контрольна робота з теми "Іменник"
22.04-українська література
Тема: Символічність образів Мавки і дядька Лева - уособлення духовності й краси. Природа й людина у творі.
Перейдіть за посиланням:
09.04-українська мова
Тема1: Закінчення -а(-я), -у(-ю) в іменниках ІІ відміни
Тема2: Відмінювання іменників ІІІ відміни
Тема3: Відмінювання іменників ІV відміни
Перейдіть за посиланням:
Відмінювання іменників
06.04 - українська мова
Тема : а(я), у(ю) в іменниках чоловічого роду ІІ відміни
Перейдіть за посиланням:
03.04-українська література
Тема: Драматургія Лесі Українки. Драма-феєрія "Лісова пісня"
Перейдіть за посиланням:
Драматургія Лесі Українки. Драма-феєрія "Лісова пісня"
02.04-українська мова
Тема: РМ. Контрольний твір-стаття в газету на морально-етичну тему в публіцистичному стилі
Перейдіть за посиланням:
Твір-стаття в газету
01.04- українська література
Тема: Леся Українка "Кассандра"
Перейдіть за посиланням
30.03.- українська мова
Тема: Відміни іменників. Поділ іменників на групи. Відмінювання іменників І відміни
Перейдіть за посиланням:
Відміни. Групи. Відмінкові закінчення іменників І відміни
Перейдіть за посиланням:
Відміни. Групи. Відмінкові закінчення іменників І відміни
27.03- українська література
Тема: Відповіді на запитання - повторення: аналіз поетичних творів Лесі Українки
Перейдіть за посиланням:
26.03- українська мова
Тема: Число іменників. Відміни іменників
Перейдіть за посиланням до теми уроку:
Перейдіть за посиланням до теми уроку:
Число, відміни іменників
Виконуйте всі завдання в окремому зошиті, який слід підписати так:
Зошит Зошит
для робіт для робіт
з дистанційного навчання з дистанційного навчання
з української мови з української літератури
учня(учениці) 10-А класу учня (учениці) 10-А класу
ЗОШ № 5 м. Бердянська ЗОШ № 5 м. Бердянська
Прізвище та ім`я учня Прізвище та ім`я учня
23.03 - українська мова
Тема: Підготовка до ЗНО. Рід незмінюваних іменників. Кличний відмінок.
Перейдіть за посиланням до матеріалу уроку:
Перейдіть за посиланням до матеріалу уроку:
Рід незмінюваних іменників. Кличний відмінок
19.03- українська мова
Тема: Підготовка до ЗНО. Частини мови. Іменник як самостійна частина мови.
Перейдіть за посиланням до матеріалу уроку:
Перейдіть за посиланням до матеріалу уроку:
Іменник як частина мови
20.03.- українська література
НАГАДУЮ: напам`ять уривок з новели Ольги Кобилянської "Меланхолійний вальс":
VALSE MÉLANCOLIQUE
Фрагмент для вивчення напам`ять:
Не можу слухати меланхолійної музики.
А вже найменше такої, що приваблює зразу душу ясними, до танцю визиваючими граціозними звуками, а відтак, зрікаючися їх незамітно, ллється лиш одною широкою струєю смутку! Я розпадаюся тоді в чуття і не можу опертися настроєві сумному, мов креповий флер, якого позбутися мені не так легко. Зате, як пронесеться музика блиску, я подвійно живу.
Обнімала би тоді цілий світ, заявляючи далеко-широко, що музика грає!
І класичну музику люблю.
Навчила мене її розуміти й відгадувати по "мотивах", одна з моїх товаришок, якої душа немов складалася з тонів і була сама олицетворена музика.
Вона вічно шукала гармонії.
В людях, в їх відчуванні, в їх відносинах до себе і до природи...
До матеріалу уроку перейдіть за посиланням:
25.03 - українська література
До матеріалу уроку перейдіть за посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар