5-Б Дистанційне навчання


22.05-УКРАЇНСЬКА МОВА

ТЕМА: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5 КЛАСІ
Параграф 43(повторити), вправа 385

20.05-українська мова

Тема: ТВОРЕННЯ І ПРАВОПИС СКЛАДНОСКОРОЧЕНИХ СЛІВ

Підручник: параграф 54(повторити)

19.05-українська мова


Тема: ТВОРЕННЯ І ПРАВОПИС СКЛАДНОСКОРОЧЕНИХ СЛІВ

Підручник: параграф 54,стор 199 правило в рубриці"Зверніть увагу";
Вправа 487(письмово)

18.05-українська мова

Тема: ТВОРЕННЯ І ПРАВОПИС СКЛАДНОСКОРОЧЕНИХ СЛІВ
Підручник: параграф 54, вправа 485(письмово)


15.05- українська мова
Тема: КР. Зміни приголосних при творенні слів. Правопис складних слів
Перейдіть за посиланням:

12.05-українська мова
Тема: Правопис слів з пів-
Перейдіть за посиланням:
08.05-українська мова

Тема: Складні слова. Правопис складних слів.

Перейдіть за посиланням:Складні слова. Правопис

07.05- українська мова

Тема: Зміни приголосних при творенні слів
Повторити параграф 53
Вправа 469 (письмово)
05.05-українська мова
Тема: Зміни приголосних при творенні слів. Повторення
Виконайте завдання на повторення(усно):

04.05- українська мова

Тема: Зміни приголосних при творенні слів. Повторення
Перейдіть за посиланням:
Зміни приголосних. Повторення

30.04- українська мова

Тема: Зміни приголосних при творенні слів
Параграф 52: стор. 190-повторити
Вправа (на повторення) 466( І-письмово, ІІ-усно),
Стор. 192- вивчити правила(уважно!)
Вправа 467 (І-письмово, ІІ-усно)

28.04- українська мова

Тема: Зміни приголосних при творенні слів
Перейдіть за посиланням:

27.04- українська мова

Тема: Чергування приголосних звуків
Вправа 454 (усно)
Опрацюйте матеріал: параграф 51, стор.188.
Вправа 455 (письмово), 456 (усно)
ДЗ: параграф 50(повтор), параграф 51 (вивчити).
Вправа 459 (письмово)
24.04 -українська мова
Тема: Чергування голосних у корені слів
Перейдіть за посиланням:
Чергування голосних в корені слів

21.04-українська мова

Тема: Контрольна робота з теми "Будова слова. Правопис префіксів"

Посилання на КР:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdFl8T1cfreo_BSVewDqLwG8Bky4WFNg19rfuaJblZ_VYW30g/viewform?usp=sf_link

09.04-українська мова
Завдання: повторити параграфи 44-49

07.04-українська мова

Тема: Правопис префіксів пре-, при-, прі-
Параграф 49:
- вправа 435(усно)
- стор.182 (вивчити правила)
- вправа 436(усно)
ДЗ: вправа 440(письмово)

06.04 -українська мова 

Тема : Основні способи словотворення
Вправа 426 (усно)
Параграф 48 стор. 177(теорія)
Вправа 427 (таблиця, усно)
Вправа 432 (І - письмово, ІІ, ІІІ - УСНО)
Пройдіть тест (сірий малюнок з цифрами 1,2 "Способи творення слів")


03.04- українська мова

Тема: Тема: Правопис префіксів з-, с-(повторення)
Перейдіть за посиланням:

31.03-українська мова


Тема: Вимова і написання префіксів з-, с-
Перейдіть за посиланням:


30.03- українська мова
Тема: Використання слів із суфіксами та префіксами, що надають емоційного забарвлення і стилістичної виразності
Перейдіть за посиланням до матеріалу уроку
Пройдіть тест на повторення:


 27.03- українська мова


Тема: Значущі частини слова(практично). Морфемний словник


1.Повторити значущі частини слова (морфеми). Перейдіть за посиланням

2. Вправа 406 (усно)
3. Підручник: параграф 46 (ділимо теорію навпіл: вивчити визначення до сторінки 172)
4. Рубрика "Зверніть увагу"стор.171- запам`ятай визначення морфем у прислівниках та дієсловах в неозначеній формі.
5. Вправа 407(усно)
6. Вправа 409, 410 (письмово)
7. Пройдіть тест "Кросворд" (за бажанням можна пройти всі тести - спробуйте) 

 

24.03- українська мова

Тема: Використання спільнокореневих слів як засобу зв`язку речень у тексті. Запобігання помилкам, пов`язаним із невиправданим уживанням спільнокореневих слів

Завдання 1.  Уважно виконай вправу 401(усно). Обов`язково дай усну відповідь на запитання ІІ вправи. 
Завдання 2. Вправа 403 (письмово)
Завдання 3. Вправа 404 (письмово- будь-який варіант на вибір)
Завдання 4. Пройдіть тест



23.03.- українська мова

Тема: Будова слова. Частини слова. Спільнокореневі слова та форми слова

Завдання 1. Перейдіть за посиланням(до теми уроку- відео):

Будова слова 

  Перегляньте відеоматеріал та ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ(письмово в зошитах дистанційного навчання), запропоноване у відео:

Завдання 2. Ознайомтеся (для закріплення) з теоретичним матеріалом підручника: параграф 44, 45. стор. 164-169.
Завдання 3. Виконайте вправи (письмово) 397,  402; вправа 399(усно)
Завдання 4. Пройдіть тест:


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: параграфи 44,45; вправа 405 (письмово)

Шановні учні 5-Б класу. Вітаю. Попрацюймо дистанційно під час карантину. 

 Виконуйте всі завдання в окремому зошиті, який слід підписати так:
 Зошит
для робіт
з  дистанційного навчання 
з української мови
учня(учениці) 5-Б класу 
ЗОШ № 5 м. Бердянська
Прізвище та ім`я учня 

 Завдання  отримуватимете в день, коли за розкладом у вас українська мова. 
Нагадую: Понеділок, вівторок, четвер(через тиждень), п`ятниця.

20.03-українська мова

Тема: Контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису 


БАГІРА

         Пантера була чорна, як сажа, але з чудовими плямами на хутрі. Плями вилискували, як намальовані. Багіра була хитра, як шакал, смілива, як дикий буйвол, нестримна, як поранений слон. Та голос у неї був солодший за дикий мед, шерсть – м’якша за пух.
         Під лискучою шерстю шовковистого підборіддя пантери ховалася невелика лисина. Лише улюбленець пантери Мауглі знав, що то слід нашийника. Лише йому розповіла Багіра, що народилася вона поміж людей. Її мати померла в клітці князівського палацу.
         Багіру годували крізь грати з залізної миски. Та однієї ночі вона відчула себе звіром. Лапою зламала замок і втекла у джунглі. (За Р. Кіплінгом.) (97 сл.)

         Завдання.
         1. Дібрати синоніми до слів вилискувати, хитрий, сміливий, нестримний.
         2. Пояснити написання слів: нестримна, м’якша, підборіддя, шерстю
         3. Скласти план  тексту. 
         4. Написати детальний переказ тексту.



Немає коментарів: